سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هر چند اجرای محدودیت های کرونایی در هفته های گذشته شیوع کرونا را تا حدودی کاهش و شهرستان قرمز بوشهر به وضعیت نارنجی تغییر رنگ داد، ولی با اعلام روز شنبه برنامه «ماسک» وزارت بهداشت، شهرستان های دشتستان و تنگستان نیز در کنار بوشهر و گناوه در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند و بر اساس اعلام ستاد کرونای کشور، محدودیت های مرتبط با این وضعیت در این چهار شهرستان استان بوشهر اعمال خواهد شد...
کد خبر: ۸۰۳۲۴
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

فکرشهر: هر چند اجرای محدودیت های کرونایی در هفته های گذشته شیوع کرونا را تا حدودی کاهش و شهرستان قرمز بوشهر به وضعیت نارنجی تغییر رنگ داد، ولی با اعلام روز شنبه برنامه «ماسک» وزارت بهداشت، شهرستان های دشتستان و تنگستان نیز در کنار بوشهر و گناوه در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند و بر اساس اعلام ستاد کرونای کشور، محدودیت های مرتبط با این وضعیت در این چهار شهرستان استان بوشهر اعمال خواهد شد.

به گزارش «فکرشهر»، بر همین اساس پلیس شهرستان دشتستان اعلام کرده که با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا و برگزاری مراسم سنتی این شب در دورهمی های خانوادگی و مطابق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت های کرونایی مجددا در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد اعمال می شود. 

بر اساس این مصوبه، محدودیت های ترافیکی در شهرستان دشتستان و بلاخص شهر برازجان به علت وضعیت نارنجی، از فردا ساعت  ۹ شب تا ۴ صبح برقرار خواهد شد.

طبق اعلام پلیس دشتستان، وسائط نقلیه ای که از طرح محدودیت های ترافیکی تخلف کنند، ۲۰۰​ هزار تومان جریمه خواهند شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر